13 Nisan 2010 Salı


SERBEST GENÇLER GÜREŞ MİLLİ TAKIMINA ZİYARET

Çamardı İkram Pastanesi ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ,Serbest Gençler Güreş Milli Takımına moral ziyareti yaptı.
Çamardı Demirkazık Kamp sorumlusu İbrahim TURASAN 'ın verdiği bilgiye göre , Demirkazık kamp eğitim merkezinde kamp ta bulunan gençler güreş milli takım kampını , İlçe Milli Eğitim Müdürü HACI ERDOGAN, Gençlik Spor İlçe Müdürü vekili MUSA DALKILIC ve ikram pastanesi ziyaret ederek tatlı ikramında bulundu.
Gençler serbest Güreş Milli Takımı Teknik Direktör ü YÜKSEL ŞANLI konuk severliklerin den dolayı milli eğitim müdürü ve ikram pastanesine teşekkür edip Demirkazık kamp eğitim merkezine gelen milli takım kaplarına her zaman ilgi gösterdiklerini belirterek bu tür ziyaretlerin kampta bulunan sporcuları motive ettiğini söyledi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder