16 Ocak 2011 Pazar


AKILLI TAHTALAR KURULMAYA BAŞLADI
KARA TAHTA TARİH OLUYOR. HAFTA SONUNDA “ AKILLI TAHTALAR” KURULUYOR.
Mevcut akıllı tahtaların ilçe merkezindeki lise ve ilköğretim okullarına , hafta sonunda kurulacağı belirtildi. Hedef tüm ilçe okullarına kurulması.
Çamardı Kaymakamı Mehmet Sarıbacak, ilçedeki 23 ilköğretim okulu ve 2 lisede bulunan 130 dersliği bilgisayar destekli akıllı tahta sistemi ile donatmayı hedeflediklerini belirtti.
Akıllı tahta kullanılan derslerin daha kolay işlenebildiğini ve öğrencilerin dersi daha kolay
anlayabileceğini söyleyen Kaymakam M. SARIBACAK ,
“şu ana kadar toplam 48 adet akıllı tahta okullarımıza teslim edildi. Kalan akıllı tahtaların teslimi ise en kısa zamanda tamamlanacak diye belirten ilçe Kaymakamı Mehmet Sarıbacak, Akıllıı tahta sisteminde emeği geçen tüm ilçe halkına teşekkür ediyorum. Hayırseverlerin yardım ve desteklerini bekliyorum” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder