18 Eylül 2011 Pazar


ÇAMARDI İLÇE KAYMAKAMI MEHMET DÖNMEZ YENİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILINI KUTLADI

Değerli öğretmenler , sevgili öğrenciler,
Ülkelerin büyüklüğü bireylere verdiği önemle ölçülür ve en büyük yatırım da çocukların geleceğine yapılan yatırımdır. Bir toplumun geleceği, öğrenciler için eğitim-öğretim sürecini en nitelikli şekilde planlamakla güçlenebilir.
Öğrencilerimizin eğitim-öğretim sürecine katılmalarında en önemli görev öğretmenlerimize düşmektedir. Öğretmenlik; emek, özveri, sabır ve hoşgörü isteyen, öğreten ve öğrenen arasında güven ve sevgi ilişkisine dayanan bir meslektir. Bu nedenle öğretmenlik, en onurlu mesleklerden biridir. öğretmenlerimize, yönetici arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum.
2011- 2012 eğitim ve öğretim yılının Fedakâr Öğretmenlerimize, Sevgili Öğrencilerimize, Saygıdeğer Velilerimize ve Milletimize hayırlı olmasını diliyor, başarı temennisiyle, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder