14 Eylül 2011 Çarşamba

HALK EĞİTİMİ KURS KAYITLARI BAŞLADI.


HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ 2011-2012 YILI KURS KAYITLARI BAŞLADI.

Çamardı Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Mustafa EKE , 2011/2012 yılı kurs kayıtlarının başladığını,kursların vatandaşların isteklerine göre açıldığını belirtti. Kurslar , vatandaşların işlerinin bittiği ekim ayı sonunda yoğunlaşıyor diye belirten M. EKE ,diğer kurumlarla işbirliği yaparak halkımızın her alandaki kurs isteklerine cevap vermeye çalışıyoruz dedi.
SBS ve Üniversiteye Hazırlık kurslarını hemen açmayı planlıyoruz diyen Halk Eğitim Müdürü , Bilgisayar operatörlüğü, ev tekstili,temel İngilizce,kalorifer ateşçiliği,yaşlı bakımı ve ziraii kurslar açmayı planladığımız kurslar arasında yer almaktadır.
Kurslara katılmak isteyen veya kurslarda görev almak isteyenlerin ,Halk Eğitim Müdürlüğüne yazılı müracaat etmelerinin gerektiğini belirtti.
Ayrıca açıköğretim lise kayıt yenileme işlemlerinin 19 Eylül-11 Ekim tarihleri arasında, Halk Eğitim Müdürlüğünce ve çok proğramlı lise tarafından yapılacağı belirtildi.
Açıköğretim lisesi yeni kayıtları sadece çok proğramlı lise de yapılmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder