18 Eylül 2011 Pazar


yeni eğitim öğretim yılına kutlama mesajı
AK Parti Milletvekili Ömer Selvi, 2011-2012 Eğitim ve Öğretim yılının başlaması ve İlköğretim haftası nedeniyle bir kutlama mesajı yayınladı.
Selvi: “Cumhuriyet tarihinde ilk kez eğitim bütçeden en fazla payı aldı”
Ömer Selvi ise şunları söyledi: “Yeni eğitim ve öğretim dönemi ülkemiz gibi ilimizin de gelişmesi ve kalkınmasında önemli bir yıl olacak. Milletimizin aydınlık yarınlara ulaşmasında önemli mesafeler kat edilecek. Bizler için eğitimin önemi büyük. Hükümetimiz döneminde Cumhuriyet tarihinde ilk kez eğitim bütçeden en fazla payı aldı. Gençlerimize ve geleceğimize verdiğimiz önemi ve değeri her biliyor. Ülkemizde eğitimde büyük başarılar elde edilirken ilimizde de eğitim alanında önemli başarılar yakalandı. Gittikçe de gerek eğitim kalitesi gerekse de fiziksel donanımlar açısından iyi bir gelecek öngörmekteyiz. Ben de bu duygu ve düşüncelerle yeni eğitim ve öğretim yılının tüm Milli Eğitim çalışanları, öğretmen ve öğrencilerimiz için hayırlı ve uğurlu olmasını, başarıların daim olmasını diliyor, selam ve saygılarımı sunuyorum”.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder