18 Eylül 2011 Pazar


yeni eğitim yılına kutlama mesajı
AK Parti Milletvekili Alpaslan Kavaklıoğlu , 2011-2012 Eğitim ve Öğretim yılının başlaması ve İlköğretim haftası nedeniyle bir kutlama mesajı yayınladı. Kavaklıoğlu: “Niğde eğitimde sürekli başarılarını artırıyor”
Alpaslan Kavaklıoğlu, mesajında şu ifadeleri kulandı: “Geleceğimizin şekillenmesi ve ülkemizin gelişimini tamamlamasında eğitim ve öğretimin her geçen gün önemini artarken yeni bir eğitim öğretim döneminde daha geleceğimizi emanet edeceğiz değerli çocuklarımızın ve gençlerimizin yeni başarılara doğru koşmalarının heyecanını bir kez daha hep birlikte yaşıyoruz. Ülkemiz son dönemde eğitimde sürekli yükselen bir çıtayı korumaktadır. Eğitimde başarılı bir seviyede olan ilimizin bu başarılara ulaşmasında yoğun çaba, özveri ve emek sarf eden başta velilerimiz olmak üzere tüm okul yöneticilerimizin, idarecilerimizin, öğretmenlerimizin ve geleceğimizin teminatı öğrencilerimizin 2011-2012 Eğitim-Öğretim Yılında da başarılarını artırarak sürdüreceğine olan inancımla sevgi ve saygılarımı sunuyor, yeni dönemin hayırlı ve uğurlu olmasını temenni ediyorum”.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder