5 Eylül 2011 Pazartesi

Ziya ESER´in Veda Mesajı
Niğde Milli Eğitim Müdürü Ziya ESER , " Veda Mesajı" yayınladı.
Niğde Milli Eğitim Teşkilatının Saygıdeğer Mensupları, Değerli Mesai Arkadaşlarım;
06 Temmuz 2010 tarihinden bu yana İl Milli Eğitim Müdürü olarak görev yapmaktayım. Bakanlığımızca "görevlendirme"lerin sona erdirilmesi nedeniyle ben de kadromun bulunduğu Mardin İl Milli Eğitim Müdürlüğü görevime dönüyorum.
Bu dünyanın fani olduğu gibi, bütün görevlerin ve makamların da geçici olduğunu biliyorum. Şairin "Baki kalan bu gök kubbede hoş bir seda imiş" dediği gibi;
Gönüllerde hoş bir seda bırakma arzusuyla sizlere veda ediyor, helallik diliyor, varsa ben herkese hakkımı helal ediyorum.

Selam, sevgi, saygı ve muhabbetlerimle.....

Allah'a ısmarladık.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder