24 Temmuz 2014 Perşembe

NİĞDE İL GELİŞME PLANI (NİGEP)
EĞİTİM  İHTİSAS KOMİSYONU ALTINCI TOPLANTISI YAPILDI


Eğitim İhtisas Komisyonu dokuzuncu toplantısı Doç. Dr. Emre ÜNAL koordinatörlüğünde, Niğde Valiliği Proje Destek ve Uygulama Birimi’nden Melek ULUSOY’un ve komisyon üyelerinin katılımıyla Niğde Valiliği toplantı salonunda gerçekleştirildi. Doç. Dr. Emre ÜNAL’ın gündem maddelerini sunması ile başlayan toplantıda Eğitim İhtisas Komisyonu tarafından, daha önceki toplantıda belirlenen içeriğe uygun olarak ilin mevcut durumunu ortaya koymak için toplanan veriler komisyon üyelerine sunuldu. Bir toplumun kalkınması için gerekli olan insan gücünün eğitimi, örgün ve yaygın eğitim sistemleriyle doğrudan bağlantılıdır. Bilgi çağı olarak adlandırılan 21. yüzyılda eğitim, değişimin ve dönüşümün en temel aktörü haline gelmiştir. Toplantıda, Niğde’de eğitimin niteliğiyle ve niceliğiyle ilgili sürdürülebilir iyileştirmeleri sağlamak amacıyla;  öğretmen ile öğrenci arasındaki karşılıklı ilişkilerin arttırılması,  çocuk gelişiminin ortaya çıkardığı ihtiyaçların en etkin şekilde giderilmesi, eğitsel ilişkinin meydana geldiği okul ve çevre ortamlarının iyileştirilmesi konularında belirlenen stratejik hedefler üzerinde duruldu. Ayrıca; öğrencilerin yetenekleri doğrultusunda eğitim almalarının sağlanması, pedagojik hedeflerin gerçekleştirilmesi, kullanılan eğitim araç ve metotlarının çağın gereklerine göre dizayn edilmesine yönelik öneri ve görüşlere yer verilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder