16 Eylül 2014 Salı

Niğde Belediyesinden Kırtasiye Yardımı

Niğde Belediye Başkanlığı 2014-2015 eğitim öğretim döneminde ihtiyaç sahibi ailelere kırtasiye yardımında bulundu.
Niğde Belediyesi Çorba Pınarında gerçekleştirilen kırtasiye paketi dağıtımına katılan Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan, vatandaşların ihtiyaçları doğrultusunda her zaman yanlarında olacaklarını belirtti. Yoğun ilgiyle karşılanan Belediye Başkanı Faruk Akdoğan'a vatandaşlar teşekkür etti.
Eğitim öğretim yılı tüm öğrencilerimize hayırlı olsun
Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan; "2014-2015 Eğitim öğretim yılının tüm öğrencilerimize, milletimize hayırlar olmasını diliyorum. Çocuklarımızın bu yılı başarılı geçirmesini Cenab-ı Hakk'tan niyaz ediyorum. Allah herkesin çocuğuna hepimizin evladına zihin açıklığı, sağlık sıhhat versin. İlköğretim haftası başladı. Niğde Belediyesi olarak sadece Ramazan ayında yardım yapmıyoruz, her ay farklı alanlarda ihtiyaç sahibi hemşerilerimize farklı desteklerimizi sürdürüyoruz. Sakarya İlkokulunda başlayan kırtasiye malzemesi dağıtım çabamız, gayretimiz, seferberliğimiz aynı şekilde Niğde Belediyesi Çorba Pınarında farklı mahallelerden gelen öğrencilerimiz içinde devam ediyor. Hangi çocuğumuzun okul noktasında ihtiyacı karşılanamamış ise öğrencilerimizin ihtiyacını gidermek için kendimizi görevlendirdik ve tüm çocuklarımızın kırtasiye ihtiyaçlarını Niğde Belediyesi olarak karşılayacağız" dedi.
Hükümetimiz 12 yıldır öğrencilerimizin kitap ihtiyacını karşılıyor
Belediye Başkanı Faruk Akdoğan; "Devletimiz ve hükümetimiz öğrencilerimizin kitap ihtiyacını 12 yıldır ücretsiz olarak başarılı bir şekilde gerçekleştiriyor. Biz de Niğde Belediyesi olarak kırtasiye yardımını bu sene başlatmış bulunuyoruz. İhtiyaç sahibi vatandaşımıza hemşerilerimize, çocuklarımıza evlatlarımıza yardımda bulunuyoruz ve bundan sonra da yardımda bulunmaya devam edeceğiz" şeklinde konuştu.
Niğde Belediyesi Çorba Pınarı hizmet vermeye devam ediyor
Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan; "Niğde Belediyesi Çorba Pınarımızda sabah ve öğlen olmak üzere günde iki öğün ücretsiz olarak başta öğrencilerimiz olmak üzere tüm Niğdeli hemşerilerimize bu hizmeti vermeye devam edeceğiz" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder