4 Kasım 2014 Salı

AHİKA YÖNETİM KURULU TOPLANTISI AKSARAY’DA YAPILDI

Ahiler Kalkınma Ajansı Aylık Olağan Yönetim Kurulu Toplantısı  Aksaray ili Güzelyurt ilçesi’nde yapıldı.
Yönetim kurulu üyeleri toplantı öncesi Güzelyurt’un tarihi ve turistik yerlerini gezme fırsatı da buldular.

 Ahiler Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı ve Nevşehir Valisi Mehmet Ceylan Başkanlığındaki toplantı Aksaray, Kırıkkale, Kırşehir, Nevşehir ve Niğde illeri Valilerinin yanı sıra Belediye Başkanları, İl Genel Meclisi Başkanları, Ticaret ve Sanayi Odası Başkanları ve Ahiler Kalkınma Ajansı Genel Sekreteri Mehmet Fatih Yıldız’ın katılımıyla gerçekleştirildi.
Toplantı öncesi bir açıklama yapan Ahiler Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı ve Nevşehir Valisi Mehmet Ceylan şunları söyledi:
“Toplantımız, bir önceki Yönetim Kurulu toplantısında alınan kararlarla ilgili çalışmaları değerlendirerek başlayacaktır.
Ahiler Kalkınma Ajansı’nın ev sahipliğinde planlanan ve tüm ajansların katıldığı Kalkınma Ajansları Planlama Birimleri Toplantısı 15-16 Ekim 2014 tarihleri arasında Ürgüp’te gerçekleştirilmiştir. Yönetim Kurulumuzun daha önceden aldığı karar üzerine Kapadokya bölgesi turizminin tanıtılması amacıyla Tanıtım Filmi çekimleri başlamıştır. Yine Geçen ay yapılan çalışmalardan bir diğeri ise Birleşmiş Milletler tarafından “Uluslararası Aile Çiftçiliği Yılı” olarak ilan edilen 2014 yılı etkinlikleri kapsamında, 27 Ekim 2014 tarihinde FAO, Ahiler Kalkınma Ajansı (AHİKA) ve İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü tarafından ortaklaşa “Aile Çiftçiliği Toplantısı” düzenlenmesi olmuştur.

Bugünkü toplantının en önemli gündem maddesi ise Bölgede et ve süt sektörlerinin incelenmesi olacaktır. Toplantıda, Bölgede ciddi bir üretim hacmine ulaşan et ve süt sektörlerinin durum analizi yapılacak ve bu sektörle ilgili gelecek hedefleri ortaya konacaktır.”



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder