9 Kasım 2014 Pazar


AYHAN ŞAHENK VAKFI 1000 İLKOKUL ÖĞRENCİSİNİ SEVİNDİRDİ
Ayhan Şahenk Vakfı geleneksel sosyal yardım uygulamaları kapsamında bu yıl Niğde´de 1000 İlkokul öğrencisini sevindirdi.
     Merhum Ayhan Şahenk´in kurduğu Ayhan Şahenk Vakfı, sosyal yardım uygulamaları kapsamında bu yıl 1000 ilkokul öğrencisini sevindirdi. Giyim yardımlarından, Milli Eğitim Müdürlüğünce belirlenen Niğde Merkezden 400, Altunhisar, Çamardı, Bor, Ulukışla ve Çiftlik ilçelerinden 120´şer olmak üzere toplam 1000 öğrenciye destek sağlandı.
     Vali Yardımcısı Mustafa Karaca, Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar ve Ayhan Şahenk Vakfı Genel Müdürü Zafer Nuri Eraslan´ın katılımlarıyla gerçekleşen törende öğrencilere hediyeler takdim edildi. Ayhan Şahenk Vakfı Genel Müdürü Zafer Nuri Eraslan´ın açılış konuşmasının ardından kürsüye gelen Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar şunları ifade etti:´´Yapılan yardım ve hizmetlerin Cumhuriyet Bayramı kapsamında yapılması bizi ziyadesiyle memnun etti. Ayhan Şahenk Vakfı´nın geleneksel hale getirdiği ve 17 yıldır süren bu hizmetlerin önümüzdeki yıllardada sürmesini temenni ederim. Bu kıymetli hizmetlerden dolayı Ayhan Şahenk Vakfı´na teşekkür ediyorum.´´




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder