9 Kasım 2014 Pazar

Niğde Üniversitesi Tarihi Bir Gün Daha Yaşadı

Doğuş Grup tarafından Üniversitemize yaptırılan Ayhan Şahenk Tarım Bilimleri ve Teknolojileri Fakültesi için açılış töreni düzenlendi. Törende Doğuş Grup Yönetim Kurulu Başkanı Ferit Şahenk’e Rektörümüz Prof. Dr. Adnan Görür tarafından cübbe giydirilerek fahri doktora unvanı takdim edildi.
Niğde Üniversitesi Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen törene Vali Necmeddin Kılıç, Belediye Başkanı Faruk Akdoğan, Cumhuriyet Başsavcısı Ahmet Tekne, Doğuş Grup Yönetim Kurulu Başkanı Ferit Şahenk, eşi Dianne Şahenk ve annesi Deniz Şahenk,  Sivil Toplum Örgütlerinin temsilcileri, Doğuş Gruba ait şirketlerin üst düzey yöneticileri, üniversitemiz personeli ve çok sayıda öğrencimiz katıldı.
Konuşmaların ardından Ferit Şahenk’in özgeçmişi ve fahri doktora unvanı verilmesine ait senato kararı okundu. Daha sonra Rektörümüz Prof. Dr. Adnan Görür, Ferit Şahenk'e cübbe giydirerek fahri doktora belgesini takdim etti.
Fahri doktora takdiminin sona ermesinin ardından Doğuş Grup Yönetim Kurulu Başkanı Ferit Şahenk tarafından “Girişim ve Liderlik” dersi verildi.

Gençlere, "İçinizdeki girişimci ruhun hayal kurmasına, iyi analiz yapmasına, iyi takım oluşturmasına ve kendinize şans vermesine imkan tanıyın" diyen Şahenk ayrıca, Doğuş Grubu olarak turizm ve yeme-içme sektörleri bünyesinde yaptıkları yeni yatırımlar ile Darüşşafaka Doğuş Spor Kulübü
bünyesinde gerçekleştirilen projelerin girişimcilik ruhundan beslenerek yürütüldüğünü dile getirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder