17 Aralık 2014 Çarşamba

Tarımsal Eğitim ve Yayım İhtiyaç Analizi Çalıştayı

Niğde İlinde, Konya Ovası Projesi Bölge Kalkınma İdaresi (KOP) ve Bahri Dağdaş Uluslararası Tarımsal Araştırma Enstitüsü tarafından KOP Bölgesinde Tarımsal Eğitim ve Yayım İhtiyaç Analizi Çalıştayı düzenlendi.
Yapılan açılış konuşmalarının ardından oluşturulan Çalışma gurupları ile  KOP Bölgesinde Tarımsal Eğitim ve Yayım İhtiyaç Analizi Çalıştayı kapsamında İlimizin Tarımsal Eğitim ve Yayım ihtiyaçları değerlendirildi.
Düzenlenen çalıştayda, Tarımsal Eğitim-Yayım hizmetleri açısından Niğde İlinin durumu, tarımsal eğitim-yayım hizmetleri alt yapısının nasıl güçlendirilebileceği, tarımsal yayım hizmetlerinin başarısını arttırmak için Niğdeİlinde nelerin yapılması gerektiği, ilde hangi konularda ve hangi yöntemler ile eğitim verilmesi,  Niğde ilinin eğitim ve yayım konusunda SWOT analizi, gurup çalışmalarında tartışıldı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder