14 Mart 2015 Cumartesi

Gazi Ortaokulu Yıldızlarından Milli Eğitim Müdürlüğüne Ziyaret

Niğde´de düzenlenen futsal turnuvasına katılarak, Niğde ilini temsil eden ve grup birincisi olan Gazi Ortaokulu yıldız erkekler takımı İl Milli Eğitim  müdürü H.İbrahim YAŞAR’ ı makamında ziyaret etti.
 Sporcuları makamında ağırlayan İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar “ Niğde´de düzenlenen Futsal turnuvasına katılarak, ilimizi temsil eden ve grup birincisi olarak bizleri gururlandıran Gazi Ortaokulu Yıldız Erkekler Takımını kutluyor ve başarılarının devamlı olmasını diliyorum.” Dedi.
 il birincisi olarak guplara kalan ve grup maçlarında da Kayseri temsilcisini 5-3, Hatay temsilcisini 3-2 yenerek Türkiye yarı finallerine katılmaya hak kazanan öğrencilere Halil İbrahim YAŞAR , İl Milli Eğitim Müdürlüğü adına kupa ve çeşitli ödüller verdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder