6 Mart 2015 Cuma

Türk Halk Müziği Konseri Nefes Kesti


Niğde Üniversitesinde Tük Musikisi Devlet Konservatuvarı tarafından öğrenci, akademik ve idari personele yönelik “Türk Halk Müziği Konseri” düzenlendi.
Üniversite Kongre ve Kültür Merkezi Salon 1923’de gerçekleştirilen konseri, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Mehmet Şener, Vali Yardımcısı Abdullah Uçgun, İl Emniyet Müdürü Ali Kemal Kurt, akademik  ve idari personel ile çok sayıda öğrenci  ilgiyle izledi.
Konserde, Aziz Dostum, Zahidem, Etek Sarı ve Niğde Bağları gibi Türk Halk Müziğinin özgün ve sevilen eserlerinin de yer aldığı 17 parça icra edildi.
Yaklaşık bir saat süren konserde, Tük Musikisi Devlet Konservatuvarı öğretim elemanlarından Öğr. Gör. Resul Bağı’nın solo olarak seslendirdiği parçalara Tük Musikisi Devlet Konservatuvarı öğrenci ve öğretim elemanlarından oluşan müzik grubu eşlik etti. Tük Musikisi Devlet Konservatuvarı öğretim elemanı ve öğrencileri konser süresince sergiledikleri sahne performansıyla katılımcılardan büyük beğeni ve alkış aldı.
Konserin ardından Üniversite Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Mehmet Şener, konseri gerçekleştiren müzik grubu adına Tük Musikisi Devlet Konservatuvarı öğretim elemanı Solist Öğr. Gör. Resul Bağı’ya teşekkür ederek çiçek takdim etti.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder