2 Nisan 2015 Perşembe

ALTUNHİSAR İLÇESİNDE AŞÇILIK KURSU TAMAMLANDI

Altunhisar Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü ve Niğde İşkur Müdürlüğü protokolü ile açılan aşçılık kursu tamamlandı.  82 Aşçıya Belgeleri Törenle Verildi.
Altunhisar Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü ve Niğde İşkur Müdürlüğü protokolü ile açılan aşçılık kursu tamamlanarak  belge dağıtım töreni yapıldı.

Törene Belediye Başkanı Erdal Sarı, Niğde İşkur İl Müdürü Mustafa Toköz, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Sayar, Belediye Meclis Üyeleri, Niğde Halk eğitim Müdürü Mehmet Altınok, Niğde Sakatlar Derneği Başkanı Songül Çalışkan, basın mensupları ile okul ve kurum müdürleri ile kursiyerler katıldı.

Törende konuşan Halk Eğitim İlçe Müdürü  Nurettin Ünal” Katkılarından dolayı başta Kaymakamımız Mehmet Yaşar Yeşiltaş’a, Belediye Başkanı Erdal Sarı’ya , İşkur İl Müdürü Mustafa Toköz’e, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Sayar ve kursa iştirak eden kursiyerlere teşekkür ederim. Altunhisar’ımız bu kurs sayesinde 82 adet aşçıya kavuşmuştur. Kursa katılan kursiyerlere günlük 20 TL ödeme yapılmıştır. Belge almaya hak kazanan kursiyerlerimiz, aldıkları belge ile çeşitli kurum ve kuruluşlarda görev alabileceklerdir. Tüm emeği geçenlere teşekkürlerimi sunarım.” dedi.

Belge töreninin ardından misafirlere kursiyerler tarafından çeşitli ikramlar yapıldı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder