9 Nisan 2015 Perşembe

SÖKELİ ÖĞRENCİLERE BALIK ZİYAFETİ

Türkiye’de balık tüketimini kişi başı 8 kg’dan, 15 kg’a çıkarmayı hedefleyen Su Ürünleri Tanıtım Grubu, 2015 yılının ilk balık-ekmek şenliğini Söke'de gerçekleştirdi. Su Ürünleri Tanıtım Grubu ve Ege Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi Tanıtım Grubu (SUTAG) işbirliğinde gerçekleştirilen etkinlikte, yaklaşık bin öğrenciye balık-ekmek dağıtımı yapılırken, yapılan sunumlarla son sınıf öğrencilerine balığın sağlık açısından önemi ile su ürünleri sektörü hakkında bilgiler verildi.

            2011 yılından bu yana 20’yi aşkın okulda balık-ekmek şenliği düzenleyen Su Ürünleri Tanıtım Grubu, 2015 yılında da sosyal sorumluluk projeleri gerçekleştirmeye devam ediyor. Bu defa Söke Anadolu Lisesi'nde gerçekleştirilen etkinlikte, 1000 öğrenciye balık-ekmek dağıtımı yapıldı.

            Balık yeme alışkanlığının her yaştaki gençlerimiz ve çocuklarımıza kazandırılması için Su Ürünleri Tanıtım Grubu'nun çalışmalarını sürdüreceğini belirten STG Başkanı Melih İşliel, “Sağlıklı nesiller için sağlıklı besinler tüketmek gerekiyor. Balık-ekmek şenliği bizim için çok önemli bir sosyal sorumluluk projesi niteliğinde, çünkü çok sağlıklı bir besin olan balığın faydalarını geleceğimiz olan genç nesillere aktarmanın sağlıklı nesiller için çok önemli olduğunu düşünüyoruz” şeklinde konuştu. Türkiye’de kişi başı balık tüketimini en az 15 kg’a çıkarmayı hedeflediklerini kaydeden İşliel, “Avrupa’da kişi başı 24 kg., Japonya’da 40 kg. seviyesinde olan balık tüketimi Türkiye’de 8 kg. Son derece lezzetli ve sağlıklı bir ürün olan balığın tüketiminin artması için gerçekleştirdiğimiz tanıtım etkinliklere devam edeceğiz”  diye konuştu.


            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder