12 Nisan 2015 Pazar

TUBİTAK Bölge 1.si Öğrencilerinden Milli Eğitim Müdürüne Ziyaret


30-31 Mart 2015 ve 1-2 Nisan 2015 tarihlerinde Kayseri´de yapılan bölge yarışması sonucunda ´Mübadele ve Yeşilburç´ konulu tarih projesiyle 1. olan Bor Fen Lisesi öğrencileri Milli Eğitim Müdürü H.İbrahim YAŞAR’ı  ziyaret etti.
Bu yıl 46. sı düzenlenen TUBİTAK ortaöğretim öğrencileri Araştırma Projeleri yarışmasında bölge birincisi olarak önemli bir başarıya imza atan Bor Fen Lisesi öğrencileri Furkan İnnice ve Erdem Ersoy ile birlikte projeden sorumlu Biyoloji Öğretmeni Murat Sakarya ve okul müdürü Şaban Durgut  M.E.Müdürünü  ziyaret ettiler.
Öğrencileri makamında ağırlayan İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar öğrencilri tebrik ederek, Mayıs ayında Türkiye genelindeki 12 bölge finalistlerinin katılacağı Ankara´da yapılacak olan TUBİTAK 46. Ortaöğretim Öğrencileri Araştırma Projeleri final yarışmasında Kayseri Bölgeyi tarih alanında temsil edecek olan öğrencilere başarılar dileyerek çeşitli hediyeler verdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder