11 Nisan 2015 Cumartesi

VİETNAM BÜYÜKELÇİSİ'NDEN NİTSO'YA ZİYARET
Vietnam’ın Ankara Büyükelçisi Nguyen The Cuong Niğde Ticaret ve Sanayi Odası’nı (NİTSO) ziyaret etti.
Büyükelçi ve beraberindeki heyeti, Niğde Ticaret ve Sanayi Odası  Yönetim Kurulu Başkanı Şevket Katırcıoğlu, Niğde Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Zafer Uyanık ve NİTSO Yönetim Kurulu üyeleri karşıladı. 
Büyükelçi Cuong, ziyarette yaptığı konuşmada, Türkiye ile Vietnam arasındaki ticari ilişkileri arttırmak istediklerini belirterek, Vietnam’dan Türkiye’ye yapılan ihracata baktığımız zaman istenilen seviyede değil. Amacımız ticari ilişkilerimizi arttırmak’’ dedi. 
Cuong, Yetililerden çok faydalı bilgiler aldığını dile getirerek, gösterilen ilgiden ve misafirperverlikten dolayı sizlere teşekkür ediyorum” diye konuştu.
NİTSO Yönetim Kurulu Başkanı Katırcıoğlu’da ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek, Niğde’nin ticari ve ekonomik yapısı hakkında bilgi verdikten sonra Vietnam ile olan ticari ilişkilerimizi arttırmak istiyoruz diyerek ticaret ile sanayi alanındaki işbirliği ve gelişme açısından, bu ziyaretin fırsat olmasını istediğini dile getirdi.
Ziyaretin sonunda Katırcıoğlu, Büyükelçi Cuong’a NİTSO tarafından hazırlanmış olan Niğde Yatırım Rehberi ve Niğde’ye özgü el dokuma kilim hediye etti.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder