28 Mayıs 2015 Perşembe

AHİKA YÖNETİM KURULU TOPLANTISI KIRIKKALE’DE YAPILDI

Ahiler Kalkınma Ajansı Aylık Olağan Yönetim Kurulu Toplantısı, 26 Mayıs 2015 Salı günü, Kırıkkale Valiliği Toplantı Salonu’nda yapıldı.
Ahiler Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı ve Nevşehir Valisi Mehmet Ceylan Başkanlığındaki toplantı,  Niğde Valisi Necmeddin Kılıç, Aksaray Valisi Şeref Ataklı, Kırıkkale Valisi Ali Kolat, Kırşehir Valisi Necati Şentürk’ün  yanı sıra Belediye Başkanları, İl Genel Meclisi Başkanları, Ticaret ve Sanayi Odası Başkanları ve Ahiler Kalkınma Ajansı Genel Sekreteri Mehmet Fatih Yıldız’ın katılımıyla gerçekleştirildi.
Ahiler Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı ve Nevşehir Valisi Mehmet Ceylan toplantının açılışında yaptığı konuşmada şunları söyledi:
 “Toplantımız, bir önceki Yönetim Kurulu toplantısında alınan kararlarla ilgili çalışmaları değerlendirerek başlayacaktır. Geçtiğimiz ay, öne çıkan çalışmaların başında 2015 Yılı Mali Destek Programları proje değerlendirme sürecinin tamamlanmış olması yer almaktadır.
Bir diğer önemli faaliyet ise İlkokul öğrencilerine yönelik Kapadokya tanıtım organizasyonun gerçekleştirilmesi olmuştur. Kırşehir İl Kültür Turizm Müdürlüğü ile ortak gerçekleştirilen Turizm Haftası etkinlikleri; Kırıkkale Üniversitesi ve Kırıkkale İŞKUR İl Müdürlüğü ile birlikte organize edilen 7. Orta Anadolu Kariyer Zirvesi; Silah OSB ile Savunma Sanayi Fuarına katılım; Kırşehir’de 60, Nevşehir’de 30, Niğde’de 30 kişiye verilen girişimcilik eğitimleri; illerdeki analiz çalışmaları geçtiğimiz ay içerisinde gerçekleştirilen önemli faaliyetler arasında sayılabilir. Ayrıca, Şubat Ayında alınan Yönetim Kurulu Kararı kapsamında;  Kozaklı Sağlık Turizmi Fizibilite Raporu, Pomza Araştırma ve Uygulama Merkezi Fizibilite Raporu, Bolkarlar Telesiyej Tesisi Fizibilite Raporu, Darboğaz Kirazı ve Niğde Söğürme Coğrafi İşaretleme Süreci çalışmaları başlatılmıştır. 2015 Yılı Enerji Altyapısı ve Sosyal Kalkınma Mali Destek Programları kapsamında başvuru yapan projelerin değerlendirme süreci sona ermiştir.
Bu toplantıda, değerlendirme sonucunda oluşan başarılı proje listesi Yönetim Kurulumuzun onayına sunulacaktır. Diğer konuların görüşülmesiyle devam edecek olan toplantımız gelecek bir ay için planlanan çalışmaların görüşülmesiyle sona erecektir ” dedi.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder