23 Mayıs 2015 Cumartesi

Niğde Ticaret ve Sanayi Odası tarafından 20-24 Mayıs tarihleri arasında
Sertifikalı Dış Ticaret Eğitimi verilecek
Konu ile ilgili açıklama yapan Niğde Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Şevket Katırcıoğlu, Üyelerine hizmet doğrultusunda üzerine düşen görevi layıkıyla yerine getiren Odamız; ilimiz Dış ticaret potansiyelini artırmak, yeni girişimcilere dış ticaret hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlamak ve mevcut ihracatçı firmalarımızın nitelikli dış ticaretçi elemanı ihtiyacını karşılamak amacı ile Ahiler Kalkınma Ajansı ile birlikte  DIŞ TİCARET EĞİTİM'i düzenleyecektir. 

Katırcıoğlu, Toplam 4 gün sürecek eğitimin ilk iki gününde temel dış ticaret konuları sonraki iki günde uluslararası ticarette istihbarat konuları  işlenecektir. Eğitim Seminerlerine katılmak isteyen Oda üyelerinin Niğde Ticaret ve Sanayi Odası'na başvuru yapması gerektiğini belirterek, Eğitim 20-24 Mayıs 2015 tarihleri arasında odamız hizmet binası içerisinde bulunan eğitim salonunda gerçekleştirilecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder