30 Haziran 2015 Salı

Niğde Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu
Niğde Üniversitesi Kongre ve Kültür Merkezi 1923 salonunda gerçekleştirilen ve ailelerin büyük ilgi gösterdiği Eğitim Fakültesi mezuniyet törenine, Niğde Valisi Necmeddin Kılıç, Prof. Dr Adnan Görür, Niğde Emniyet Müdürü Ali Kemal Kurt, Niğde İl Genel Meclisi Başkanı Mahmut Peşin, Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Temsilcileri, Sivil Toplum Örgütü Temsilcileri, Akademik ve İdari Personel, Davetliler, Öğrenciler ve Aileleri katıldı.
Programda saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından; Niğde Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Adnan Görür  yaptığı konuşmada;
‘Bilindiği üzere bu yıla kadar Üniversitemizin bütün etkin birimlerinde mezuniyet törenini toplu olarak yapıyoruz. Mezun sayımızın artması ve hepimiz için önem arz eden bu günü siz değerli velilerimizle sevgili öğrencilerimizin kendilerine özgü bir atmosfer içerisinde yaşamalarını sağlamak bu atmosfer bu yıl her eğitim birimi için ayrı bir mezuniyet töreni düzenlemenin daha uygun olacağını düşünüyoruz.

Bu amaçla bir hafta süreyle her gün farklı iki eğitim birimimizin mezuniyet törenini gerçekleştirilerek bu güzel heyecanı bir günde sınırlamak yerine bir hafta boyunca hep birlikte yaşamak istedik. Bu anlamda katıldığınız bu törene 2014-2015 eğitim öğretim yılımızın ilk mezuniyet törenine katılımlarınızdan dolayı mezun öğrencilerimiz ve üniversitemiz adına her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyoruz’ dedi.
Niğde Valisi Necmeddin Kılıç ise konuşmasında;
‘Anne baba olarak ömrünüzdeki duyguların yoğunlaştığı bir günü beraber geçiriyoruz. Doğum anında ağlayan çocuğunuzu adım adım emek vererek büyütmek onu hayata hazırlamak hayata merhaba dedikleri kep fırlatacağı bu günü beraber paylaşmak ne güzel Murad’dır, bunları yaşamak için Türkiye’nin dört bir tarafından ilimize geldiniz.
Biz Üniversitemizin Türkiye’deki en iyilerinden birisi olması ve en iyileri arasına katılabilmesi hatta en iyi olması için Rektör hocamıza ve onun ekibine destek verdik, vermeye de devam edeceğiz. Bu gün başardığımız sonuç şudur; Türkiye’de kampüs alanında isteyen her öğrencisine  yurt imkânı temin edebilen, tek  Üniversite bu gün Türkiye’de sadece Niğde Üniversitesidir. Önümüzdeki eğitim döneminde inşallah Rektör Hocam ve Arkadaşlarımın tasarladığı projelere bizimde omuz vermemizle beraber, daha güzel müjdeleri Üniversitemiz ve İlimiz yaşayacaktır. ‘ dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder