4 Kasım 2015 Çarşamba

Ayhan ŞAHENK Vakfı 
Bu Yıl Da 1050 Öğrenciyi Sevindirdi

    Merhum Ayhan Şahenk´in kurduğu Ayhan Şahenk Vakfı, sosyal yardım uygulamaları kapsamında bu yıl da 1050 ilkokul ve ortaokul öğrencisini sevindirdi. Giyim yardımlarından, Milli Eğitim Müdürlüğünce belirlenen Niğde Merkezden 450, Altunhisar, Çamardı, Bor, Ulukışla ve Çiftlik ilçelerinden 120´şer olmak üzere toplam 1050 öğrenciye destek sağlandı.
     Vali Yardımcısı Özgür KÖRÜKÇÜ, Milli Eğitim Müdür Vekili Fatih ALTAN ve Ayhan Şahenk Vakfı Yönetim Kurulu Üyesi Doğan ŞAHİN´ in katılımlarıyla gerçekleşen törende öğrencilere hediyeler takdim edildi. Ayhan Şahenk Vakfı Yönetim Kurulu Üyesi Doğan ŞAHİN´in açılış konuşmasının ardından kürsüye gelen Milli Eğitim Müdür Vekili Fatih ALTAN şunları ifade etti:´´Yapılan yardım ve hizmetlerin Cumhuriyet Bayramı kapsamında yapılması bizi ziyadesiyle memnun etti. Ayhan Şahenk Vakfı´nın geleneksel hale getirdiği ve 18 yıldır süren bu hizmetlerde emeği geçen herkese teşekkür ederim. Bu kıymetli hizmetlerden dolayı Ayhan Şahenk´e Yüce Allah´tan rahmet dilerim.
       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder