Türkiye ABD’ye su ürünleri ihracatını
yüzde 47 arttırdı
STG çalışıyor, su ürünleri ihracatı
rekora koşuyor
Türkiye’de 2015 yılında
ihracatını arttırabilen nadir sektörler arasında yer alan ihracatın yıldızı su ürünleri sektörü, hedef pazar
olarak belirlediği Amerika Birleşik Devletleri’nde tanıtım çalışmalarını
sürdürüyor.
Su Ürünleri Tanıtım Grubu (STG),
ABD'nin Şikago da kentinde, 15-17 Kasım 2015
tarihleri arasında düzenlenen PLMA’s Private Label Trade Show Fuarı’na
katılarak Türk su ürünlerinin tanıtımını yaptı.
Ege Su
Ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı
Sinan Kızıltan, STG’nin Türkiye’den direkt uçuş olan yerlere ihracatını
arttırma hedefi olduğunu Bu kapsamda ABD'de düzenlenen Seafood Expo
North America ve New York Fancy Food Fuarı yanında Şikago'daki Private Label Trade Show Fuarı’na da katılarak
pazarda iyi bir yer edinmek istediklerini kaydetti.
ABD’de sağlıklı ve kontrollü
üretildiği için kültür balığına karşı yoğun bir ilgi ve güven olduğunu belirten
Kızıltan, “Amerikalılar, deniz ürünlerini çok seven
ve tüketen bir toplum. ABD'de özellikle son yıllarda sağlıklı beslenme çok daha
yükselen değer. ABD’deki bu trendden azami derecede yararlanmak istiyoruz”
dedi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder