6 Nisan 2016 Çarşamba

NİĞDE ÜNİVERSİTESİ FUARLARDA TANITILDI
Niğde Üniversitesi, Yükseköğretim Tanıtım Günleri kapsamında Kayseri ve Mersin’de tanıtıldı.
16-17-18 Mart 2016 tarihlerinde Kayseri Abdullah Gül Üniversitesi Rektörlük Binası Konferans Salonu’nda, 24-25-26 Mart 2016 tarihlerinde Mersin Büyükşehir Belediyesi Kongre ve Sergi Sarayı’nda düzenlenen Yükseköğretim Tanıtım Günlerine Niğde Üniversitesinin de aralarında bulunduğu çok sayıda üniversite katıldı.
Kaliteli ve doğru eğitim imkânlarını araştıran öğrenci ve velilere, yurt içi ve yurt dışındaki birçok eğitim olanaklarını inceleme fırsatını aynı ortamda sunan ve eğitim sektöründe hizmet veren kuruluşları hedef kitle ile bir araya getiren eğitim fuarlarında üniversiteler kendilerini birinci elden tanıtarak öğrencilerin sorularını cevapladı. Yükseköğrenime hazırlanan gençler ile üniversiteleri bir araya getiren Yükseköğretim Tanıtım Günleri ve Eğitim Fuarlarında Niğde Üniversitesine yoğun ilgi gösterildi.
Fuarlarda, üniversite adayı öğrenciler ve veliler  Niğde Üniversitesini tanıma fırsatını elde ettiler. Niğde Üniversitesi  standını ziyaret edenlere Niğde Üniversitesi’nin ve Niğde İlinin imkânları hakkında bilgi verildi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder