28 Mayıs 2016 Cumartesi


“LİDER ÇOCUK TARIM KAMPI”

 ÖĞRENCİLERİ NİĞDE VALİLİĞİNİ ZİYARET ETTİ         
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının “Lider Çocuk Tarım Kampı Projesi” kapsamında  İlk öğretim öğrencileri Niğde Valiliğini Ziyaret Etti.
Valilik Toplantı Salonunda gerçekleşen ziyarette öğrencileri Vali Yardımcısı Adnan Türkdamar karşıladı. Ziyarete İl Gıda tarım ve Hayvancılık Müdürü Murat Türkmen, proje sorumluları ve ilköğretim öğrencileri katıldı. 
Vali Yardımcısı Adnan Türkdamar proje hakkında İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü yetkililerinden bilgi aldı. Yapılan açıklamada ilkokul öğrencilerine doğa bilinci ve çevre farkındalığı kazandırmak, doğayla buluşmalarını sağlamak, tarladan sofraya gıda üretim teknolojileri hakkında bilgi vermek ve bilinç oluşturmak amacıyla Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının “Lider Çocuk Tarım Kampı Projesi” ile ilgili ilimizde çeşitli faaliyetler gerçekleştirildiği belirtildi.
Proje kapsamında sürdürülebilir bir gelecek için ilköğretim öğrencileri tarafından Niğde Üniversitesi Tarım Teknolojileri Fakültesinin ve İlimizde faaliyet gösteren firmaların ziyaret edildiği ve öğrencilerin; çilek yetiştiriciliği, bakliyat yetiştiriciliği, büyükbaş hayvancılık ve süt sağımı gibi konularda bilgilendirildiği ve bütün bu süreçleri birebir yaşadıkları ifade edildi.
İlköğretim öğrencileri bu proje ile tabiatla buluştuklarını ve merak ettikleri konularda bilgilendirilmeleri nedeni ile memnuniyetlerini belirttiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder