18 Mayıs 2016 Çarşamba

Türk Halk Müziği Konseri

Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalı tarafından öğrenci, akademik ve idari personelimize yönelik “Gelin Canlar Bir Olalım-Avaz 2” temalı Türk Halk Müziği Konseri düzenlendi.
Niğde Üniversitesi Kongre ve Kültür Merkezi Salon 1923’de gerçekleştirilen konsere, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Murat Alp, Niğde Üniversitesi Genel Sekreteri Batuhan Taşdurmaz, akademik ve idari personel ile çok sayıda öğrenciler ilgiyle izledi.
Konserde 16 parça icra edildi. Yaklaşık iki saat süren konserde, Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalı öğretim elemanı Öğr. Gör. Mesut Arslan ve öğrencileri konser süresince koro ve solo olarak sergiledikleri sahne performansıyla katılımcılardan büyük beğeni ve alkış aldı.
Konserin ardından Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Murat Alp, öğretim elemanı Öğr. Gör. Mesut Arslan’a teşekkür belgesi takdim etti.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder