5 Mayıs 2016 Perşembe

"Üniversitede ‘Türkü Akşamı’

Niğde Üniversitesi Kültür ve Kongre Merkezi Salon 1923’de “Türkü Akşamı” isimli konser düzenlendi.
Türk Musikisi Devlet Konservatuarı tarafından düzenlenen bu konserde izleyiciler, Anadolu’nun farklı yörelerinden 16 adet türkü ile buluştu.
Konserin başlangıcında,” türkülerin, kültürümüzün aynası, geleneklerimizin yansıması, acılarımızın avazı, düğünlerimizin şen nağmeleri olduğunu ve Ata mirası olan türkülerimizi yaşatmanın ve geleneksel hali ile korumaya çalışmanın” Niğde Üniversitesi konservatuarının önemli misyonlarından biri olduğuna dair bir sunu gerçekleştirildi.
Konservatuar öğretim elemanları ve öğrencilerinden oluşan toplulukta, kavalda Doç. Dr. Ferit Bulut, kanunda Arş. Gör. Özkan Özkoç, klavyede Tolga Güler, bağlamalarda Ozan Özbek, Sezer Yımaz, Hasan Basri Arık, Ritim sazlarda Berk Çetinöz, Nedim Toy, gitarda Zübeyir Barış Vatan, solistler Semih Akbaş ve Tuba Nur Başaran sahne aldı.
Şefliğini konservatuar öğretim üyesi Yrd. Doç. Dr. Resul Bağı’nın yaptığı konsere, öğretim elemanı ve öğrenciler yoğun ilgi gösterdi.
Şef ve diğer sanatçıların teşekkür belgeleri Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Murat Alp tarafından verilirken, saz sanatçılarının teşekkür belgeleri ve çiçekleri Konservatuar Müdürü Doç. Dr. Feyzan Vural tarafından takdim edildi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder