16 Haziran 2016 Perşembe

1.ÖĞRENME ŞENLİKLERİ
 NİĞDE ‘NİN BOR İLÇESİNDE 1. ÖĞRENME ŞENLİĞİ ÜSTÜN PARKTA AÇILDI

          Bor Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğünce Bor İlçesinde ilk defa gerçekleşen Öğrenme Şenlikleri   bazı kamu kurum ve kuruluşları, sivil toplum kuruluşları ve Halk Eğitim Merkezi katılımı ile Bor Üstün Parkta  açıldı.
Katılımcılarca  oluşturulan stantlarda ürünler ve aktiviteler sergilendi. Bor Üstün Parkta gerçekleştirilen programın amacı açılan kursların tanıtımını yaparak  öğrenci potansiyelini arttırmak ve farkındalık yaratmak olduğu belirtildi.
 Programa İlçe Kaymakamı Abdullah KÜÇÜK, Bor Belediye Başkanı Sıtkı ERAT, Cumhuriyet Başsavcısı Ergün GÜÇLÜ, Garnizon Komutanı Bakım Alb. Erol ÇETİN, Niğde İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Ahmet Sinan ECER,  Bor İlçe Milli Eğitim Müdürü Celalattin ÖZÜDOĞRU, İlçe Emniyet Müdürü N. Murat TOKER, Halk Eğitim Merkezi Ethem ERDOĞAN, kursiyerler ve vatandaşlar katıldı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder