2 Haziran 2016 Perşembe

 Ak Parti Niğde İl Kadın Kolları Başkanı Reyhan Sayın bugün görevinden ayrıldı
Sağlık problemleri nedeni ile daha önceden görevi bırakmak için Genel Merkezle görüşen Reyhan Sayın, 1 Kasım seçimleri ve üye güncellemesinin aksamaması için ileri bir tarihe ertelenmişti. Bu görevlerini layıkı ile yerine getirdikten sonra Genel Merkezle tekrar görüşen Reyhan Sayın bugün itibari ile görevini bıraktı.
Sağlık sorunlarının zaman zaman artması nedeniyle, görevini yerine getirmekte zorluk yaşadığını belirten Sayın, İl Başkanı, Milletvekilleri ve Genel Merkez ile istişaresi sonucunda görevini bundan sonraki Başkana devretti.
Reyhan Sayın ; ‘’Ak Parti’nin 2023 hedefine ulaşabilmesi için yaklaşık 3.5 yıldır bu görevi sürdürüyorum. Yaklaşık 2 yıldır sağlık sorunlarım vardı. Son 1 yılda biraz daha artması nedeniyle, görevimi yerine getirmekte zaman zaman zorluk yaşamaya başladım. Seçimlerde parti çalışmalarının aksamaması için  ileriki bir tarihe ertelemem noktasında görüş birliğine vardık. Partimizin hizmetinde olmaya devam edeceğim. Bu görevi yapmaktan büyük bir gurur duydum. Bundan sonrada aynı duygularla partimin yanında yer almaya devam edeceğim. Şimdiye kadarki çalışmalarımda yanımda yer alan İl Başkanlarımız, Milletvekillerimiz, teşkilatımız ve kadın kollarındaki tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Durmak yok, yola devam ‘’ dedi
Ak Parti İl Başkanı Emrah Özdemir; ‘’Kadın Kollarının çalışmaları, Ak Parti’nin başarısında büyük bir yere sahip. Bugüne kadar görevini en iyi şekilde yerine getirmeye çalışan Reyhan Sayın’a ve ekibine çalışmalarından dolayı çok teşekkür ediyorum. Bu bir bayrak yarışı. Dün biz yoktuk, başka arkadaşlarımız bayrağı buraya kadar taşımıştı. Bugün biz varız, sonraki zamanlarda bu görevi başka arkadaşlarımız en iyi yerlere taşımaya devam edecektir. Reyhan hanımda bu görevini yetki aldığı dönemde en iyi şekilde yapmaya çalıştı. Hizmetlerinden dolayı kendisine ve yönetim kuruluna çok teşekkür ediyorum.’’ dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder