1 Haziran 2016 Çarşamba

BU ZAMANDA GAZ LAMBASINDA OTURUYORLAR

ELEKTRİK YOK 5 AYDIR GAZ LAMBASINDA OTURUYOR
Çamardı ilçesi Yeniköy(Üskül) de yaşayan Halil MADEN 5 aydır elektriksiz gaz lambasında oturuyor. Elektriğinin kesilmesi sebebi ile yaklaşık 5 aydır elektriksiz gaz lambası ile yaşamaya çalışıyorlar.
Halil MADEN  “ Yaklaşık 5 ay önce abone değilsin dediler ve evimin elektriğini kestiler. Buzdolabı , çamaşır makinası , televizyon hiç birini kullanamıyoruz. Çamaşır yıkanmıyor. Havalar ısındı yiyeceklerimiz hemen bozuluyor.
Geceleri karanlıkta veya gaz lambası ile oturuyoruz. Elimde yıllardır ödemesini yaptığım makbuzlarım var. Savcılığa başvurdum.  Mahkemeye verdim. Sonucu bekliyorum.
Çok perişanız. Ne yapacağımı bilmiyorum. 33 yıldır elektriğim vardı. Aboneliğim vardı. Ne oldu bilmiyorum kestiler. Aile düzenim bozulmak üzere.

Bu çağda gaz lambası ile oturuyoruz. Bu yapılan insanlığa sığar mı ? “ diye soruyor Halil Maden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder