16 Haziran 2016 Perşembe

VALİ ERTAN PEYNİRCİOĞLU GÖREVİNE BAŞLADI

01 Haziran 2016 tarihli Resmi Gazetede yayımlanan 30.05.2016 tarih ve 2016/8864 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe giren Valiler Kararnamesi ile Niğde Valiliğine atanan Vali Ertan Peynircioğlu 16.06.2016 tarihinde İlimize gelerek görevine başladı.
Vali Peynircioğlu’nu Valilik önünde;  Belediye Başkanı Faruk Akdoğan, Garnizon Komutanı Jan. Albay İbrahim Taşkın, Vali Yardımcıları, İl Genel Meclisi Üyeleri, İl Emniyet Müdürü Ali Kemal Kurt, Polis Meslek Eğitim Müdürü Sami Ekim, İlçe Kaymakamları, Sivil Toplum Kuruluşları Temsilcileri ile Kurum ve Kuruluş Müdürleri, Basın mensupları karşıladı.
Vali Ertan Peynircioğlu gazetecilere yaptığı açıklamada; “Bugün Bismillah diyerek yeni vazifemize başlıyoruz. Allah utandırmasın, Allah mahcup etmesin diyorum. Çünkü netice itibarı ile bizler için en önemli kriter odur. Diğer tüm kriterlerin yanında elbette ki en önemlisi Allah’ın rızası en önemli kriterdir. Bizler içinde öyledir. Daha önce Niğde’ye birkaç defa gelmiştim. Niğdeli arkadaşlarım, dostlarım, kardeşlerim var. Ben hepsinden memnunum çok iyi insanlar. Niğde’ye tayinim belli olduğu zaman Niğde ile alakalı, Niğde’ye yolu düşen pek çok değişik kişiden Niğde ve Niğdelilerle ilgili duygu ve düşüncelerini dinledim. Hep şunu dediler; “Niğde iyidir. Niğdeliler iyi insanlardır.”  Arkadaşlarımdan dostlarımdan, kardeşlerimden Tabi ki bunu duymak beni sevindirdi. Kısacası fikir birliği ile bu şekilde bir kanaatin olması beni daha da memnun etti.
Netice itibarıyla makamlar mevkiiler hepimiz için gelip geçicidir. Bizler için önemli olan hoş seda bırakabilmektir. Pek çok yerde Vali Yardımcısı ve Kaymakam olarak görev yaptım inşallah Sayın Cumhurbaşkanımızın, Başbakanımızın, Bakanlar Kurulu üyelerimizin takdirleri ile bu gün itibarıyla Niğde Valiliği görevimize başlamış olduk. Bizim için önemli olan vazifemizi en iyi şekilde yapabilmektir. Bizim için önemli olan Niğde’nin Niğdelilerin güvenliği, huzuru, mutluluğu için elimizden geldiğince çalışmaktır. Kamu kurumlarıyla vatandaşlarımızın arasındaki diyaloğu mümkün olduğunca hoş bir seviyede tutmaktır. Vatandaşlarımızın işlerini mümkün olduğunca zaman geçirmeden en hızlı ve verimli şekilde yapılmasını sağlamaktır. Bu anlamda bize düşen bayrağı daha da ileri taşımaktır. Ben bu güne kadar Niğde için, Ülkemiz için emek sarf etmiş, çaba sarf etmiş tüm Valilerimize, Siyasetçilerimize, Siyasi Partilerimize, Devlet Adamlarımıza, Muhtarlarımıza ve Kamu Görevlilerimize teşekkürlerimi arz ediyorum.

Bu vesile ile saygı değer Niğdeli hemşehrilerimin de mübarek ramazanlarını kutluyorum. Ramazan bayramlarını da şimdiden tebrik ediyorum. Hepinizi Allah’a emanet ediyorum.” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder