7 Haziran 2016 Salı

VALİ NECMEDDİN KILIÇ'TAN ÇAMARDI İLÇESİNE VEDA ZİYARETİ
    Vali KILIÇ, Çamardı İlçesinde Çamardı Kaymakamı Mustafa SERİN , Çamardı Belediye Başkanı Yavuz SOYLU , Cumhuriyet Başsavcısı Alparslan ŞİRİN,İlçe jandarma Komutan V. Aydın AKAY, Emniyet Amir V. Mehmet DEMİR , Kurum ve Kuruluş Müdürleri,  Muhtarlar ve Vatandaşlar tarafından karşılandı.
Vali Kılıç'ta yaptığı konuşmada “Çok değerli Kaymakam kardeşim, Belediye Başkanım, sevgili  Çamardılılar  Anadolu coğrafyasının çok özel bir yeri olan Niğde ve Çamardı İlçemizin zihnimizin derinliklerinde kalbimizin bir köşesinde olacaksınız. Vedaya geldiğim şu günde bile gösterdiğiniz ilgi ömür bitene kadar aklımda olacaktır. Tüm köylerinizi ihtiyaçlarınız beynime kazıdım ihtiyaçlarınızı nasıl karşılarız diye hesapladım ve Allah bana hepsini yapmayı nasip etti. İlimizde köy yollarımız parke taşı ile döşendi, çöpler toplandı, köylerimizin yarısı halı sahaları yaptık tüm köylerimizi gezdik gitmediğimiz köy kalmadı. Yaptıklarımız, yapmak için attığım adımların yapamadıklarımız için hakkınızı helal edin.
Yeni görev yeri olarak Çoruma takdir ettiler, yeni görev için ayrılacağız ama gönüller arası bağlar sevgi bağları çok kuvvetlidir bundan sonra görev yapacağım illere yolunuz düşerse başımın üstünde yeriniz var bana böyle güzelliği yaşattığınız için hepiniz sağ olun var olun hakkınız helal edin.” dedi.
 Yapılan konuşmaların ardından Vali Necmeddin KILIÇ’ a Çamardı Belediye Başkanı  Yavuz SOYLU ve Kaymakam Mustafa SERİN tarafından hediyeler takdim edildi .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder