19 Temmuz 2016 Salı

BAYAN MİLLİ GÜREŞÇİLER ŞAMPİYONAYA HAZIRLANDI
YILDIZ BAYAN GÜREŞ MİLLİ TAKIMI ÇAMARDI DEMİRKAZIK KAMP EĞİTİM MERKEZİNDE
Yıldız Bayan Güreş Milli Takımı ,Yıldız Bayan Avrupa şampiyonası son hazırlık kampı için Niğde Çamardı Demirkazık Kamp Eğitim Merkezinde kamp eğitim çalışmaları tamamlandı.
 9 Haziran 18 Temmuz 2016 tarihleri arasında Demirkazık Kamp Eğitim Merkezinde devam eden. Kamp çalışmalarnda 1 teknik direktör, 3 Antrenör ,2stajer antrenör ,1 masöz ve 28 sporcu ile Avrupa şampiyonası çalışmaları tamamlandı. .
Demirkazık Kamp Eğitim Merkezinde Güreş Federasyonu Başkanlığının 2016 yılı faaliyet programında yer alan Yıldız Bayan Güreş Milli Takımı 19/24 Temmuz 2016 tarihleri arasında İsveç / Stockholm kentinde yapılacak olan Avrupa Şampiyonasına hazırlık kamp çalışmalarını tamaladılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder