18 Eylül 2016 Pazar

NİĞDE VALİSİ ERTAN PEYNİRCİOĞLU 'NUN "İLKÖĞRETİM HAFTASI" MESAJI
İdarecisi, Öğretmeni, öğrencisi ve velisi ile yeni bir eğitim-öğretim yılına başlamanın heyecanı içindeyiz.
Eğitim, her dönemde bütün toplumların öncelikleri arasında yer almıştır. Eğitim, ailede başlar ve insan hayatında aileden sonra ki en önemli basamak ilköğretimdir.  İyi bir insan ve vatandaş olmak, hedeflere ulaşmak, değişen ve gelişen dünyaya ayak uydurmak, insanlığa faydalı bireyler olarak hizmet etmek ancak ve ancak eğitim yolu ile mümkündür. Eğitime yapılan yatırımlar, yavrularımızın daha bilinçli, donanımlı ve birikimli olmasını sağlayacak uzun vadeli geleceğe yapılan yatırımlardır.
Başöğretmen Mustafa Kemal Atatürk’ün çizdiği yolda, araştıran, sorgulayan, bilgi üreten, bilimsel gelişmeleri takip eden öğrenciler yetiştirmek, çocuklarımıza pozitif bilimlerin yanı sıra milli ve manevi değerlerini öğrenme ve içselleştirmesi fırsatını vermek, eğitim-öğretimin kalitesini artırmak; gelecekte Ülkemizin sağlam bir toplum yapısına sahip olmasını sağlayacaktır. Bu eğitim- öğretim yılında da geleceğimizin teminatı sevgili yavrularımızı değerli öğretmenlerimize emanet ediyorum.

2016-2017 Eğitim-Öğretim yılının başta sevgili öğrencilerimize ve velilerimize, onurlu mesleği temsil eden öğretmenlerimize ve ilimize hayırlı ve uğurlu olmasını diliyor, başarı dileklerimle sevgilerimi sunuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder