22 Eylül 2016 Perşembe

YENİ DERS YILI BAŞLADI
 2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı İlköğretim Haftası Mehmet ve Emet Aydoğan İlkokulunda Kutlandı
         2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı İlköğretim Haftası kutlama programı 19 Eylül 2016 Pazartesi günü saat 09.00´da Hükümet Meydanında yapılan Çelenk sunma töreni ile başladı.
        Milli Eğitim Müdürlüğü Çelenginin Atatürk Anıtına sunulmasının ardından Mehmet ve Emet Aydoğan İlkokulunda saat 11.00´de devam eden kutlama programına Niğde Valisi Ertan PEYNİRCİOĞLU, Belediye Başkan Vekili Rıfat ÖZKAN, Garnizon Komutanı J. Alb. İdris TATAROĞLU, İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR, diğer protokol mensupları ile veliler ve öğrenciler katıldı.
     Bu yıl Milli Eğitim Bakanlığının talimatıyla İlköğretim Haftası kutlama etkinlikleri ile birlikte 15 Temmuz Demokrasi Zaferi ve Şehitleri Anma etkinlikleri de yapılacak bu sebeple kutlama programında saygı duruşu ve İstiklal Marşı´nın ardından Şehitlerimiz için Kur´an-ı Kerim okunarak katılımcılar tarafından Aziz Şehitlerimizin ruhlarına Fatihalar gönderildi.
     Niğde Valisi Ertan PEYNİRCİOĞLU ve İl Milli Eğitim Müdürü H. İbrahim YAŞAR  günün anlam ve önemini belirten birer konuşma yaptılar.
    Programın devamında Mehmet ve Emet Aydoğan İlkokulu 3. sınıf öğrencileri okula yeni başlayan öğrencilere çiçek sunarak hoş geldiniz dediler. Günün anlam ve önemiyle alakalı şiirlerin ardından kutlama programı halkoyunu gösterisiyle son buldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder