20 Kasım 2014 Perşembe

NİĞDE TANITIM GÜNLERİNDE KÜLTÜR SANAT ETKİNLİKLERİ 

Ankara’da bu yıl dördüncüsü düzenlenecek olan “Niğde Tanıtım Günleri” 20-23 Kasım 2014 tarihinde Ankara Atatürk Kültür Merkezinde gerçekleştirilecek
Niğde’nin tanıtımı açısından değerli bir girişim olan bu etkinlik Ankara’da yapılacaktır.  “Niğde Tanıtım Günleri”  yurdun dört bir tarafında bulunan Niğdeliler için de bir buluşma, tanışma imkânı sunmaktadır.
“Niğde Tanıtım Günleri” etkinliğine YAZSANBİR (Yazarlar ve Sanatçılar Birliği) merkez şubesi tertip ettiği çeşitli faaliyetlerle katılacaktır. 2011 senesinde Niğde’de şair ve yazarların girişimi ile kurulan YAZSANBİR (Yazarlar ve Sanatçılar Birliği) üç yıldır çeşitli kültür-sanat etkinlikleri düzenlemektedir.

YAZSANBİR (Yazarlar ve Sanatçılar Birliği) Başkanı Mehmet BAHSİ: “Edebiyata, sanata gönül veren şair-yazar dostlarımızla kültürel ve sanatsal nitelikli faaliyetler yapma çabasındayız. Birlik ve beraberlik şuuru ile yaşadığımız şehrin kültür-sanat birikimine katkıda bulunmaya devam ediyoruz. Ankara’da 20-23 Kasım tarihleri arasında yapılacak olan “Niğde Tanıtım Günleri”  etkinliğine şehir, kültür, insan ve tarih konulu paneller, Niğde türküleri etkinliği ve Yazsanbir Şiir Şöleni ile katkıda bulunacağız. Bu güzel buluşmaya cümle dostlarımız davetlidir” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder