22 Kasım 2014 Cumartesi

ÖĞRETMENLERE PROJE DÖNGÜSÜ ve 
YÖNETİMİ EĞİTİM SEMİNERİ VERİLDİ


Niğde Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen "Proje Döngüsü ve Yönetimi " eğitim seminerleri başladı.
Niğde Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen "Proje Döngüsü ve Yönetimi " eğitim seminerine  il merkez ve ilçelerden, farklı branşlardan seçilen 30 öğretmen katılmıştır. Niğde Ahiler Kalkınma Ajansının da  desteğiyle düzenlenen eğitimde; okullarda eğitim faaliyetleri üzerine bölgesel, ulusal ve uluslararası( AB projeleri) projeler üretmek  böylece eğitimde kaliteyi yakalamak ve eğitim-öğretim kapasiteyi  geliştirmek amaçlanmıştır.
Bu eğitim seminerine katılan bütün öğretmenler teorik ve uygulamaya yönelik edindikleri bilgilerle ve grup çalışmalarıyla,  okullara katkıda bulunacak eğitim-öğretim projeleri geliştirmek için gerekli olan proje süreçlerini tasarlama ve yönetme yetkinliğine büyük ölçüde ulaşmıştır.

Eğitim seminerinin sonunda İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar, seminere katılan bütün öğretmenlere  teşekkür edip sertifikalarını sunduktan sonra bu seminerlerin Niğde ilindeki eğitim-öğretim  faaliyetlerine büyük katkı sağlayacağını temenni etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder