8 Nisan 2015 Çarşamba

Çağrı merkezi operatörlüğü kursuna katılıp başarılı olanlara sertifika verildi
Niğde Belediye Başkanlığı tarafından açılan Çağrı Merkezi Operatörlüğü kursunu tamamlayanlara  Belediye Başkanı Faruk Akdoğan tarafından sertifikaları verildi.
Niğde Belediye Başkanlığı 2009 yılından bugüne çok sayıda kurs açarak istihdama katkı sağlamaya devam ediyor. Niğde Belediyesi Meclis salonunda gerçekleşen sertifika programında kursiyerler Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan'a teşekkür ettiler.
Kursları açmaya devam edeceğiz

Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan; "Çağrı Merkezi Kursumuz Niğde Belediyesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğümü tarafından 10 Kasım 2014 tarihinde açılmıştır. Hafta içi her gün sekiz saat süren eğitimler toplam 552 saat olup 18 Mart 2015 tarihinde Çağrı Merkezi kursumuz tamamlanmıştır. Yaklaşık dört ay süren çağrı merkezi kursumuzda 7 eğitmen kursiyerlerimize eğitim vermiştir. 107 kişinin katılımı ile başlayan kurssumuzda 45 kişi kursa devam ederek sertifika almaya hak kazanmıştır. Niğde Belediyesi olarak meslek edindirme kurslarımızı her alanda devam ettiriyoruz. Belediyemizden talep edildiği alanlarda kurslarımızı insanımızın meslek edinmesi, iş aş sahibi olabilmesi, ya da iş bulabilmesini kolaylaştırmak için her türlü kursu Milli Eğitim Müdürlüğümüz, Halk Eğitim Müdürlüğümüz ve İş Kur Müdürlüğümüz ile iş birliği içerisinde Belediye olarak bu kursları bu güne kadar açtık ve bu günden sonra da açmaya devam edeceğiz. mantıklı makul konularda bir sınıfı oluşturacak kadar çoğunluğun sağlanması halinde kursları açmaya hazır olduğumuzun bilinmesini istiyorum" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder