Çağrı merkezi operatörlüğü kursuna katılıp başarılı olanlara
sertifika verildi
Niğde Belediye Başkanlığı tarafından açılan Çağrı Merkezi
Operatörlüğü kursunu tamamlayanlara
Belediye Başkanı Faruk Akdoğan tarafından sertifikaları verildi.
Niğde Belediye Başkanlığı 2009 yılından bugüne çok sayıda
kurs açarak istihdama katkı sağlamaya devam ediyor. Niğde Belediyesi Meclis
salonunda gerçekleşen sertifika programında kursiyerler Niğde Belediye Başkanı
Faruk Akdoğan'a teşekkür ettiler.
Kursları açmaya devam edeceğiz
Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan; "Çağrı Merkezi
Kursumuz Niğde Belediyesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğümü tarafından 10 Kasım
2014 tarihinde açılmıştır. Hafta içi her gün sekiz saat süren eğitimler toplam
552 saat olup 18 Mart 2015 tarihinde Çağrı Merkezi kursumuz tamamlanmıştır.
Yaklaşık dört ay süren çağrı merkezi kursumuzda 7 eğitmen kursiyerlerimize
eğitim vermiştir. 107 kişinin katılımı ile başlayan kurssumuzda 45 kişi kursa
devam ederek sertifika almaya hak kazanmıştır. Niğde Belediyesi olarak meslek
edindirme kurslarımızı her alanda devam ettiriyoruz. Belediyemizden talep
edildiği alanlarda kurslarımızı insanımızın meslek edinmesi, iş aş sahibi
olabilmesi, ya da iş bulabilmesini kolaylaştırmak için her türlü kursu Milli
Eğitim Müdürlüğümüz, Halk Eğitim Müdürlüğümüz ve İş Kur Müdürlüğümüz ile iş
birliği içerisinde Belediye olarak bu kursları bu güne kadar açtık ve bu günden
sonra da açmaya devam edeceğiz. mantıklı makul konularda bir sınıfı oluşturacak
kadar çoğunluğun sağlanması halinde kursları açmaya hazır olduğumuzun
bilinmesini istiyorum" dedi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder