25 Haziran 2016 Cumartesi

"Bana AB´yi Anlat”

"Bana AB´yi Anlat Slogan, Resim ve Kısa Öykü Yarışması" Ödülleri Takdim Edildi
“Öğrenciler AB’yi Öğreniyor Projesi” kapsamında Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğünün  Niğde de düzenlediği "Bana AB’yi Anlat" yarışması sonuçlandı.
Türkiye Cumhuriyeti ile Avrupa Birliği’nin mali işbirliği kapsamında IPA-I programından finanse edilen ve Milli Eğitim Bakanlığı’nın faydalanıcısı olduğu, kısa adı “ Bana AB ‘yi Anlat “ adı ile resim, slogan ve kısa öykü kategorilerinde il düzeyinde  ilk 3’e giren öğrencilerin ödülleri düzenlenen ödül töreni ile İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR tarafından öğrencilere verildi.
 Ödül törenine İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Ahmet Sinan ECER, Okul Müdürleri ve danışman öğretmenler  katıldı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder