7 Haziran 2016 Salı

VALİ NECMEDDİN KILIÇ’TAN ÇİFTLİK İLÇESİNE VEDA ZİYARETİ

Vali Necmeddin Kılıç 01.06.2016 tarihli Resmi Gazetede yayınlanan Valiler Kararnamesi ile Çorum İline atanması nedeniyle, Çiftlik ilçesine veda ziyaretinde bulundu.
 Vali Kılıç’a  ziyaretinde Garnizon Komutanı Jan. Albay İbrahim Taşkın, İl Emniyet Müdürü Ali Kemal Kurt ve İl Özel İdare Genel Sekreteri Ali Nebol eşlik etti.
Vali Kılıç’ı belediye çay bahçesinde, Kaymakam Mustafa Dinç, Belediye Başkanı Serkan Güzel, Garnizon Komutanı Ahmet Güneri, belde belediye başkanları,il genel meclisi üyeleri, muhtarlar, kurum müdürleri ve çok sayıda vatandaş karşıladı.


Vali Kılıç konuşmasında; “Çok değerli Kaymakam kardeşim, Belediye Başkanım, sevgili Çiftlikliler analar, bacılar, amcalar, dedeler o kadar hizmete layık o kadar omuzlar üstünde taşınmaya layık o kadar güzel insanlarsınız ki Anadolu coğrafyasının çok özel bir yeri olan Niğde ve Çiftlik İlçemiz zihnimizin derinliklerinde kalbimizin bir köşesinde olacaksınız. Vedaya geldiğim şu günde bile gösterdiğiniz ilgi ömür bitene kadar aklımda olacaktır. Biz sizin hizmetkârınız olarak geldik sizler bizi efendi yaptınız hep beraber el ele verdik, biz sizleri çok sevdik sizin dertlerinizde benim derdim sizin mutluluğunuzda benim mutluluğum, hizmetinizde bulunmaktan mutluyum. Tüm köylerinizi ihtiyaçlarınızı beynime kazıdım ihtiyaçlarınızı nasıl karşılarız diye hesapladım ve Allah bana hepsini yapmayı nasip etti. İlimizde köy yollarımız parke taşı ile döşendi, çöpler toplandı, köylerimizin yarısına halı sahalar yaptık, tüm köylerimizi gezdik gitmediğimiz köy kalmadı. Yaptıklarımız, yapmak için attığım adımların ve yapamadıklarımız için hakkınızı helal edin. Muhtarlarımız, belediye başkanlarımız halkımız, bizlere gönlünüzü açtınız biz de sizlere hizmete gönül verdik. Vatan toprağının her noktası hizmete layıktır. Devletimiz yeni görev yeri olarak Çorum’u takdir ettiler, yeni görev için ayrılacağız ama gönüller arası bağlar sevgi bağları çok kuvvetlidir. Bundan sonra görev yapacağım illere yolunuz düşerse başımın üstünde yeriniz var. Bana böyle güzelliği yaşattığınız için hepiniz sağ olun var olun hakkınızı helal edin.” dedi.
 Kaymakamı Dinç, Vali Kılıç’a Osmanlı Arması takdim etti. İlçe Belediye Başkanı Serkan Güzel,  Kılıç’a “Fahri Hemşerilik Beratını” takdim etti. İlçe muhtarları adına da, Çardak muhtarı Hatice Pilak teşekkür konuşması yaptı ve manevi değeri olan el yapımı ürün takdim etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder