1 Eylül 2010 Çarşamba

OKUL MÜDÜRLERİNE ATAMA
ÇAMARDI İLÇESİNDE 5 YILINI DOLDURAN OKUL MÜDÜRLERİNE ROTASYON
Milli Eğitim Bakanlığı Yönetmeliğine göre , aynı okulda 5 yıl süreyle görev yapan müdürlerin rotasyona uğrayacağı açıklanmıştır.
Buna göre Çamardı ilçesinde de okul müdürleri ilçe içinde değişik okullara atanmışlardır.
Halk Eğitim Müdürü Kudret Özçelik , Atatürk İlköğretim Müdürlüğüne ,
Atatürk İlköğretim Okul Müdürü Tahsin Ecemiş , Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu Müdürlüğüne,
İmam Hatip Lisesi Müdürü Mustafa Eke , Halk Eğitim Müdürlüğüne ,
Çamardı Çok Proğramlı Lise Müdürlüğüne Temur Özkan - Niğde Behzat Ecemiş İlköğretim Okulundan -
İmam Hatip Lisesi Müdürlüğüne Mehmet Özenç - Bor İmam Hatip Lisesi -
75. Yıl Şehit M.Erdem Ç.P. Lise Müdürü Naci Özay , İmam Hatip Lisesi Müdür Baş Yardımcılığına atanmışlardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder