29 Haziran 2011 Çarşamba

2010 - 2011 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINI
MİLLİ EĞİTİM MÜDÜR V. MUSA DALKILIÇ DEĞERLENDİRDİ
Çamardı Milli Eğitim Müdür v. Musa DALKILIÇ , Gazetemizi ziyaret etti. Ve 2010 - 2011 Eğiti Öğretim Yılını kısaca değerlendirdi.

Musa DALKILIÇ “ İlçemiz toplam 2351 öğrencisi , 207 öğretmeni ile 2010 - 2011 eğitim ve öğretim yılını huzurlu bir şekilde geçirmiştir “ dedi.
DALKILIÇ “ Yıl içinde ilçemizde gerçekleşen akıllı tahta projesi ile eğitime dinamizm kazandırarak , bu yıl hedeflenen SBS ve LYS sınavlarında istenilen seviyelerde olması sağlanmıştır. Hedefimiz ; SBS Sınavında 75 öğrencimiz Fen Lisesi , Anadolu Lisesi ve Anadolu Öğretmen Lisesine yerleşecek şekilde puan almaları idi. Bu da sağlanmıştır.
LYS ‘ de de , 8 öğrencimiz Lisans düzeyinde , 15 öğrencimizin de Ön lisans düzeyinde yerleşmesini bekliyoruz.” Diye belirtti.
Yine yıl içinde çeşitli sportif faaliyetler ile ilçemizi ilde başarıyla temsil ederek YİBO ve ÇPL öğrencileri çeşitli dereceler elde etmişlerdir.
Elma Çiçeği Ana okulu ve Nazmiye Pınar İlköğretim Okulu bu yıl içinde hizmete girmiştir. Ayrıcailçemizi tercih eden , 44 öğretmen 1 Eylül de göreve başlıyacak “ dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder