18 Ekim 2014 Cumartesi


MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ İLÇEDEN  AYRILDI
 Yaklaşık iki yıldır Ulukışla Milli Eğitim Müdürlüğünü yürüten Recep AKDEMİR,  Ankara'ya eğitim uzmanı olarak tayini çıkması nedeniyle ilçedeki görevinden ayrıldı.
Veda yemeğine katılan  Kaymakam Ferhat ATAR, kendilerine başarılarından dolayı plaket takdim ederken, "Sayın Müdürümle bugüne kadar tam bir uyum içinde çalıştık. Kendisini, ilçemizin eğitimini bir adım öteye nasıl taşırım çabasıyla tanıdık. Gerçekleştirdiği projelerle ilçemizin eğitimini bir atım öteye taşıdı. İlçemize yapılacak 200 kişilik yurtta gayretleri var. Geçen yıl okulların akademik başarısı ile bu yılki akademik başarı karşılaştırıldığında ortaya çıkan fark da Milli Eğitim teşkilatının başarısını ortaya koyacaktır. Kendisini başarılı çalışmalarından dolayı tebrik eder gelecekteki çalışmalarında başarılar dilerim." dedi
Veda yemeğine  Kaymakam Ferhat ATAR'ın yanı sıra, İlçe Jandarma Komutanı Ümit  CAN, Ulukışla Belediye Başkanı Ali UĞURLU, İlçe Emniyet Amiri Murat ÖZER, İl Sağlık Müdürü Yılmaz YÜCEL, daire amirleri ve okul müdürleri katıldı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder