24 Ocak 2011 Pazartesi

AKLLI TAHTA PROJESİ GERÇEKLEŞTİ


HER ŞEY ÇAMARDI İÇİN
"Her Şey Çamardı İçin" projesi kapsamında tüm İlköğretim ve Ortaöğretim okulların da sınıflar akıllı tahta teknolojisi ile donatılmıştır. Ilçe halkının da destekleri ile tamamlanan "Her Şey Çamardı İçin" projesinin açılış töreni 24 Ocak 2011 Pazartesi günü Saat 14:30'da Çamardı Yatılı İlköğretim Bölge Okulu'nda (YİBO) gerçekleşti.
Tören Vali Yardımcısı Dr. Adil NAS, Çamardı Kaymakamı Mehmet SARIBACAK, Alay Komutanı Albay İsmet CANSARAN, Bor Kaymakamı Kemalettin SAKİN, Cumhuriyet Başsavcısı Alaattin SOYLU, İl Emniyet Müdürü Yusuf ALBAYRAK, AK Parti Milletvekili Muharrem SELAMOĞLU, İl Özel İdaresi Meclisi Başkanı Nuri AYDOĞAN, İl M. Eğitim Müdürü Ziya ESER, Çamardı M. Eğitim Müdürü Hacı ERDOĞAN, Bor İlçe M. Eğitim Müdürü Kamil ECER, İl Meclis Üyeleri Ünal PINAR, Sami ALTUNKAYA, Bilal VURAL,AK Parti İl Başkanı Yaşar ATAÇ, , C HP İl Başkanı Doğan ŞAFAK, İl Çevre Orman Müdürü Metin SÜZGEÇ, İl Müftü Yardımcısı Yusuf DURAK, Çamardı Belediye Başkanı Yavuz SOYLU, Niğde Belediye Başkan Yardımcısı Cengiz ECEMİŞ, Bor Belediye Başkanı SITKI ERAT, Burç Belediye Başkanı Remzi ÖZMEN, Bademdere Belediye Başkanı Fethi KAKIZ, Ece Turizm Sahibi Özcan ECEMİŞ, Niğde Kardelen Market Sahibi Yunus VURAL, Turkcell Temsilcisi Nadi YILDIZELİ ve Çamardı Daire Amirleriyle birlikte esnaf, köy muhtarları, halk ve öğrenciler katıldı.
Çamardı İlçe merkezindeki ve köylerindeki sınıfları akıllı tahtaya kavuştu.Çamardılı öğrencilerin hepsi sevinçli, bölge halkının hepsi gururlu. Çamardıların eğitime verdiği destek büyük yankı buldu.
İlçe’de bulunan 23 İlköğretim Okulu ve 2 Lisede bulunan toplam 130 sınıf SMART akıllı tahta ile donatıldı. Artık köy okullarında da akıllı tahtalara rastlamak mümkün olacak. İlçe Kaymakamı Mehmet Sarıbacak bir düşü gerçekleştirdi.İlçe Kaymakamı ve İlçe Milli Eğitim Müdür ü Hacı Erdoğan tarafından organize edilen bu eğitim kampanyasına ilçe halkıda çok büyük ilgi gösterdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder