24 Mayıs 2011 Salı



HALK EĞİTİM MERKEZİ
YIL SONU SERGİSİ


ÇAMARDI HALK EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ YIL SONU SERGİ VE BELGE TÖRENİ YAPILDI
2010 - 2011 Eğitim Öğretim yılında açılan " Ev Tekstili Kursu " yıl sonu sergisi tören ile açıldı.Törene İlçe Kaymakamı Mehmet F. DÖNMEZ , Belediye Başkanı Yavuz SOYLU , Milli Eğitim Müdürü Hacı ERDOĞAN , İlçe Müftüsü Hayri ERENAY , Mal Müdürü Enver PERİŞAN , Niğde İl Halk Eğitim Müdürü Himmet CEYLAN , Okul Müdürleri , daire amirleri , kursiyerler ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Törende açılış konuşmasını İlçe Halk Eğitim Müdürü Mustafa EKE , yaptı. " 2010 - 2011 eğitim ve öğretim döneminde Halk Eğitim Merkezi olarak 11 dalda 19 adet kurs açılmıştır. Bu kurslara katıla 236 vatandaşımıza eğitim verilmiştir. Ayrıca tüm ilköğretim okullarında SBS ve liselerde ise üniversiteye hazırlık kursları açılmıştır." Dedi.
Daha sonra İlçe Kaymakamı Mehmet DÖNMEZ kısa bir konuşma yaparak , emeği geçen herkese teşekkür etti.
12 kursiyere belgeleri verildi. Sergi açılışını ilçe Kaymakamı yaptı. Ve el emeği göz nuru sergi gezildi. Kurs Öğretmeni Beyhan AVŞAR , konuklara bilgi verdi.
Yıl sonu ev tekstili sergisi üç gün halka açık kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder