Türkiye Zirvesinde Bir Kez Daha Niğde!
Çanakkale’de gerçekleştirilen 3 günlük kampın ardından düzenlenen Taekwondo Gençler SEM Türkiye Şampiyonası’nda sporcumuz Mahmut İnan, 59 kilogramda çıktığı tüm karşılaşmaları kazanarak Türkiye Şampiyonu oldu.
Mahmut İnan, elde ettiği bu büyük başarıyla yalnızca şampiyonluk kürsüsüne çıkmakla kalmadı; her yıl istisnasız Türkiye derecesi elde ederek sürdürdüğü istikrarlı performansını da bir kez daha taçlandırdı. Disiplini, azmi ve mücadeleci ruhuyla örnek olan sporcu, Niğde’nin gururu olmaya devam ediyor.
Niğde Gençlik ve Spor Müdürlüğü, Bu anlamlı başarının mimarlarından olan antrenörlerini ve sporcu Mahmut İnan’ı yürekten tebrik ederek ulusal ve uluslararası arenada nice yeni şampiyonluklar diledi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder