24 Kasım 2015 Salı

NİĞDE MİLLETVEKİLİ ÖMER FETHİ GÜRER “ÖĞRETMENLERİN SORUNLARI ÇÖZÜLMEDEN EĞİTİM SİSTEMİ SORUNSUZ KILINAMAZ”

Niğde Milletvekili Ömer Fethi Gürer 24 Kasım öğretmenler gününü kutladı. Mustafa Kemal Atatürk’ün “Başöğretmenlik” sıfatının verildiği gün olarak 24 Kasım gününün anlamlı bir gün olduğunu ifade eden CHP Niğde Milletvekili Ömer Fethi Gürer Çağdaş, gelişmiş ve kalkınmış bir ülke yaratmak; sorgulayan, akılcı, uygar düşünebilen beyinler yetiştirmekle mümkündür. Çocuklarımızı bu ilkeler ışığında geleceğe hazırlayan tüm öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutluyorum ”dedi.
Niğde Milletvekili Ömer Fethi Gürer mesajında şu görüşlere de yer verdi.-“Öğretmenlerimizin özveri ile çalışmaktadır. Hak ettikleri bir yaşamdan uzak olmalarına rağmen fedakârlık ile görevlerine devam etmektedirler. Maddi ve manevi anlamda büyük bir baskı altında eğitim vermeyi sürdürmektedirler. Verilere göre öğretmenlerin önemli bölümü elde ettiği gelirle geçim sıkıntısı içindedir. Avrupa ülkelerine göre daha çok çalışıp daha az gelir ile yaşamak durumundadırlar. Bunun yanında 12 yılda  13 kez değişen eğitim sistemi ile öğrencilere en iyi şekilde eğitim verme çabası içindedirler. Eğitim ile bir toplumun geleceği şekillenmektedir. Eğitim Demokrasinin kökleşmesi, bilgi toplumuna erilmesi, çağdaş bir kimliğe erilmesi için olmazsa olmazdır. Eğitim sisteminde başarının oluşması için öncelikle öğretmenlerin sorunlarının ele alınması gerekir. Atamayan öğretmenlerin varlığı yanında yeterli olanakların olmaması nedeni ile yeterli eğitim verilemeyen okulların varlığı da acı bir gerçektir. Öncelikle atanamayan öğretmenlerin sorunlarının çözülmesi, öğretmen açığının olmaması, öğretmenlerin mesleki anlamda her alanda donanımlı kılınması önemli ve gereklidir. Çağdaş, akılcı ve geleceği doğru kuracak bir yaklaşımla eğitim sisteminin oluşması herkesin de geleceğinin güzel olmasının yolunu açacaktır. Öğretmen, öğrenci, okul bir bütün olduğun unutulmadan tüm eğitim sorunlarının aşılması çocuklarımızın, gençlerimizin geleceği adına da büyük önem taşımaktadır. Eğitim sisteminin sorunsuz kılınması, öğretmenlerimizin hak ettiği yaşama ereceği ekonomik ve özlük haklara ermesi önemli ve gereklidir. Öğretmenlerimize Mustafa Kemal Atatürk'ün ışığında geleceğimizin güzel kılınması adına çalışmalarında başarılar dilerim.. Bu vesileyle belirtmek isterim ki;
Atanamayan Öğretmenlerin, ekonomik sorunları nedeni ile sorun yaşayan Öğretmenlerimin, Meslek aşkı ile görev yapan öğretmenlerimin geleceğini güzel kılmak adına çalışmalarda bulunmaya devam edeceğim. Bu duygularla öğretmenler gününün tüm öğretmenlerimiz için kutluyor. Öğretmenin daha güzel bir gelecek için sorunlarında arındırılacağı bir sürecin oluşmasını temenni ediyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder