31 Mayıs 2016 Salı

2016 Nisan – Mayıs ÜSEM Eğitimi Tamamlandı
ANNE VE BEBEK ÖLÜMLERİNİ  AZALTMAK AMACI İLE YAPILAN HİZMET İÇİ EĞİTİM TAMAMLANDI
Niğde Halk Sağlığı Müdürlüğü Merkez Toplum Sağlığı Merkezine bağlı ÜSEM( Üreme Sağlığı Eğitim Merkezi) tarafından düzenlenen Cinsel sağlık ve Üreme sağlığı eğitimi tamamlandı.
Niğde USEM Eğitim Sorumlusu Dr. Fulya AKKAYA “ Önlenebilir anne ve bebek ölümlerini azaltmak ve hizmet sunum kalitesini artırmak amacıyla yapılmaktadır. Hizmet içi eğitim modülleri interaktif teknikler kullanılarak modül içinde yer alan standart programa uygun olarak; Üreme Sağlığına Giriş Modülü, Aile Planlaması Danışmalığı Modülü,  Güvenli  Annelik Modülü, Cinsel Yolla Bulaşan Enfeksiyonlar Modülü, Gençlere Yönelik Üreme Sağlığı Modülü olmak üzere toplam 15 iş günü eğitim verilmektedir.
     Nisan –  Mayıs 2016 tarihleri arasında Cinsel Sağlık ve Üreme Sağlığı eğitimi düzenlenmiş olup eğitimlerini başarıyla tamamlamıştır Doktor, Ebe ve Hemşirelerden oluşan katılımcılarımıza sertifikaları törenle teslim edilmiştir.
    Cinsel sağlık ve Üreme sağlığı eğitimlerimiz düzenli olarak devam edecektir.” Dedi.

      




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder