19 Ocak 2010 Salı

Haber

YILDIZ BOKS MİLLİ TAKIMI DEMİRKAZIK'TA
Ermenistan'da yapılacak olan Dünya Şampiyonası için Çamardı Demirkazık Kamp Eğitim Merkezi Yıldız Boks Milli Takımını ağırlıyor 7-22 Mayıs 2009 tarihleri arasında kamp çalışmalarını sürdüren milli takım 30 sporcu ve 10 antrenör ile dünya şampiyonasına hazırlandı...

GENÇ BAYAN GÜREŞ MİLLİ TAKIMI DEMİRKAZIK'TA
Demirkazık kamp eğitim merkezinde çalışmlarını tamamlayan Genç Bayan Güreş Milli Takımı şampiyonlar turnuvası için Antalya'da mindere çıkacak...22 Nisan -13 Mayıs 2009 tarihleri arasında Çamardı Demirkazık Kamp eğitim Merkezinde kamp çaılşmalarını tamamladı...
DEMİRKAZIK KAMPINI ZİYARET ETTİLER..

.Niğde Vali Yardımcısı Adil NAS ve İl Spor Müdürü Metin Kaplan, Demirkazık Kamp ve Eğitim Merkezine gelerek Yıldız ve Genç Bayanlar Güreş Milli Takım sporcularını ziyaret ettiler...
KIZILCA BELDESİNDE SEÇİMLER İPTAL !!Yüksek Seçim Kurulu Bor baglı beldesi belediye başkanlığı seçimlerin iptaline karar verdi..Seçimler Yenilecek..
ARICILIK KURSU AÇILDIÇardacık Ve Bekçili Köylerinde Arıcılık Kursu Açıldı...Çamardı Halk Eğitim Müdürlüğü Ve İlçe Tarım Müdürlüğü ortaklaşa iki köyde arıcılık kursu açtı...Çardacık ve Bekçili köylerinde 30 kişinin katılımı ile iki hafta 40 saat sürecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder